BRNO – Dopravní podnik spouští novou náborovou kampaň. Pomocí letáků hledá nové zaměstnance na pozice řidiče, do ideálního stavu mu jich chybí padesát.
Jelikož firmě chybí několik desítek řidičů, vykrývá je brigádníky a dohodáři, kmenoví zaměstnanci jsou ale potřeba jako sůl. Z toho důvodu spustil podnik kampaň, kdy se pomocí letáků umístěných do fabionů a handy držadel snaží nalákat na vtipné slogany novou krev. Ve vozech tak můžete spatřit hesla jako: Chceš řídit káru za 60 mega? Staň se řidičem šaliny. Nemůžeš se nabažit Brna? Staň se řidičem MHD. Dělá se ti vzadu blbě? Staň se řidičem autobusu. Mnohé slogany pocházejí přímo od stávajících řidičů.
Staňte se členy FB skupiny Život v Jihomoravském kraji a žádná zpráva z kraje vám neunikne. Sledujte nás na Twitteru, kde pro vás připravujeme plejádu pestrých zpráv.
Přes 20 % zájemců o práci se o nabídce dozví právě z vozů DPMB. Nejčastěji se jedná o ty osoby, které už jejich dosavadní práce nenaplňuje, nebo si chtějí splnit dětský sen, stejně jako Martin Targosz, jenž si po pěti letech na tramvajích udělal papíry na autobus, či Pavlína Mrnuštíková, která v roce 2021 vyměnila práci obchodního manažera za šalinu. „Původní práce mě po 15 letech už vůbec netěšila. Při poslední cestě ze zaměstnání, když jsem seděla ve vlaku, protože už jsem odevzdala klíče od služebního auta, jsem si řekla, že půjdu řídit tramvaj,“ popsala.