Vedení letiště i samotný Uber si podle svých slov uvědomují, že kvalita dopravy z letiště je zásadní nejen pro hlavní město, ale i pro celou Českou republiku. „Můžeme ovlivnit pohled zahraničních návštěvníků na naši zemi již při úplně prvním kontaktu, což s sebou nese velký závazek,“ říká provozní manažer Uberu pro Českou republiku Štěpán Šindelář. Podle něj je pro většinu cestujících klíčovým faktorem možnost vědět předem, kolik bude odvoz z letiště stát, a to i v případě, že taxík musí stát v koloně nebo změnit trasu. A právě na to se chce Uber soustředit. Jeho konečné ceny tak nebudou smět překročit cenu předem dohodnutou, kterou pasažérům spočítá software. Pohodlné budou i způsoby objednávání taxíků. Cestující si jízdu bude moci objednat pomocí svého telefonu bez nutnosti stažení aplikace, přes webové rozhraní a na kioscích v příletových halách na obou terminálech. Pokud si ovšem pořídí aplikaci, ta mu může usnadnit komunikaci s řidičem, neboť podporuje více než 100 jazyků. Aplikace bude také automaticky překládat zprávy mezi řidičem a cestujícím, čímž dojde k odbourání jazykových bariér.
Po potvrzení objednávky dostane každý zákazník okamžitě informaci o SPZ, modelu i barvě vozu, který jej z letiště odveze. Tyto údaje pasažér uvidí přímo v aplikaci, případně je získá formou SMS, pokud si svezení objedná fyzicky v kiosku. Bude možné také spárování jízdy s konkrétním vozem skrze PIN kód, který pasažér získá při objednávce a bude si pak moci vybrat libovolný vůz stojící před terminálem. Na přání zákazníka dodá dispečer taxislužby pro rodiny s dětmi autosedačku. Zároveň bude mít Uber povinnost přepravy pro lidi se sníženou schopností pohybu a orientace.
