Informaci o zrušení pobočky České pošty v místě vašeho bydliště dostanete formou letáčků

Zdroj: Pixabay

PARDUBICKÝ KRAJ – Seniory a obyvatelé kraje začne Česká pošta  od prvního července informovat o tom, zda se zruší jejich spádová pobočka. Vše proběhne formou letákové kampaně.

Předmětem pondělního jednání Rady Pardubického kraje se stalo rušení poboček České pošty v Pardubickém kraji. „Na našem posledním jednání se zástupci České pošty jsme si definovali několik úkolů včetně intenzivního jednání se starosty obcí, kterých se týká rušení poboček v našem kraji. Chtěli jsme znát aktuální stav jednání, ale také to, jakým způsobem budou informováni občané o tom, že od 1. července zanikne jejich pobočka,“ řekl hejtman Pardubického kraje Martin Netolický. Jedná se především o seniory, kteří si na poště vybírají důchod a nechtějí tento způsob měnit. „Na to klademe opravdu velký důraz, jelikož se nesmí stát, že senioři nebudou vědět, kde si své důchody vyzvednou a jak jim budou vyplaceny,“ dodal Netolický.

Staňte se členy FB skupiny Život v Pardubickém kraji a žádná zpráva vám neunikne. Sledujte nás na Twitteru, kde pro vás připravujeme plejádu pestrých zpráv.

Je také nutné posílení obsluhy na dalších pobočkách v dotčených městech a otevření všech dostupných přepážek. V případě zrušení poboček se začnou ukládat od čtrnáctého června listovní zásilky na nově určené pošty. To samé má být od třiadvacátého června v případě balíkových zásilek. Zároveň má dojít k rozšíření sítě Balíkoven a výdejních boxů, řešení bezbariérovosti a zajištění parkovacích míst na zbývajících pobočkách.